spannend!! - Reisverslag uit Dronrijp, Nederland van sieuwkje Steenhuizen - WaarBenJij.nu spannend!! - Reisverslag uit Dronrijp, Nederland van sieuwkje Steenhuizen - WaarBenJij.nu

spannend!!

Door: sieuwkje

Blijf op de hoogte en volg sieuwkje

29 Maart 2011 | Nederland, Dronrijp

Nog even en zit ik in sydney,toch wel spannend als je geen strakke planning hebt gemaakt. Ik weet totaal niet waar ik heen ga of wat ik kan verwachten, arm zieltje dat ik ben. Eng eng eng!!

• 06 April 2011 - 12:20

Gwan:

Nou ik ben benieuwd!!! Veel plezier! En ik hoop dat je een goeie reis hebt gehad :-)

• 06 April 2011 - 19:03

Antje:

Hee Sjoe! heb je een goede reis gehad? en ben je goed aangekomen? Veel plezier daar;)

• 07 April 2011 - 10:57

Durk:

En? Al van je jetlag bekomen? Geniet ervan daarzo en laat maar weten hoe het je bevalt! Geniet ervan!

• 18 April 2011 - 22:56

O.s.:

Die mannen met die grote hoeden, daar moet je voor oppassen,Sieuwkje, niet omdat zij grote schoenen hebben, want je weet dat dergelijke heren grote voeten hebben; die grote hoeden horen bij cowboys en die kennen geen scrupules of romantiek.Als jij barjuffrouw bent, verschaf deze cowboys dan alleen alcoholvrij bier, of misschien toch maar niet.Neem deze goede raad aan van de enige echte Heer van Kwadijk.Groeten van de Heerlijke familie.